1.5 milyon çalışana emeklilik sürprizi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, öğretmen, polis, hemşire ve din görevlilerinin emekli maaşını artıracak 3600 ek gösterge müjdesi verdi.

  • İçerik
  • Yorum
  • Yayınlanma: 25.05.2018 - 08:41
    Son Güncelleme: 19.06.2018 - 18:13

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti’nin milletvekili adaylarının tanıtıldığı toplantıda, seçim beyannamesini de açıkladı.

Erdoğan toplantıda yaklaşık 1.5 milyon çalışanı ilgilendiren gösterge artışını şu sözlerle açıkladı: “Polis, öğretmen, hemşire ve din görevlilerimize bir müjde vermek istiyorum. Polislerimizin, öğretmenlerimizin, hemşirelerimizin, din görevlilerimizin ve diğer idarecilerimizin emeklilik ek göstergelerini 3600’e çıkaracağız. Buradaki adaletsizliği inşallah gidermiş oluyoruz. Böylece ülkeleri ve milletleri için fedakârca çalışan bu kamu görevlilerimizin emekliliklerinde de verdikleri hizmetlerin karşılığını alabilmelerini temin ediyoruz.” Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca hedeflerinin günlük 4.3 doların altında bir harcama ile yaşamak zorunda kalan kimse bırakmamak olduğunu da belirtti. 

İŞSİZLİK SİGORTASI YENİDEN DÜZENLENECEK

Beyannameye göre, uzun süreli işsizlik nedenleri araştırılarak işe dönüş hızlandırılacak, yenilikçi programlar uygulamaya konulacak. Mesleki yeterlilik belgeli nitelikli işgücü sayısı 1 milyona çıkacak. İstihdam teşviklerinin ilave istihdama katkısı değerlendirilerek teşvikleri özel politika gerektiren grupların istihdamı ve sektörel ihtiyaçları önceleyecek şekilde tasarlanacak. İşsizlik sigortası, daha fazla sosyal koruma sağlayacak şekilde yeniden düzenlenecek. Sosyal yardımdan yararlananlar açık işlere yönlendirilecek.

KAPSAMDA KAÇ KİŞİ VAR?

247 bin polis

925 bin öğretmen

200 bin hemşire

144 bin din görevlisi

Habertürk



Etiketler: seçim beyannamesi, emekli, erdoğan
YORUMLAR (14)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Kazım25 Mayıs 2018 16:30

    İşçi kadar prim öderseniz sizde alırsınız doğru kardeş

  • Atilla25 Mayıs 2018 15:17

    Doğru yorumcu kardeşim işçi emeklisi maaşından rahatsız olman doğru değil son 10 yılda aylık ortalama 1500 TL prim yatırarak bu maaşı alıyorum ,sizde ayda 1500 TL prim yatırın sizde aynı maaşı alın. Düşük prime dünyanın hiçbir yerinde yüksek maaş vermezler.

  • ENAYİ25 Mayıs 2018 14:56

    NİYE İMAMLARA VERİYOR ONU ANLAMADIM HADİ YİNE İYİSİNİZ İMAMLARIN YÜZÜ SUYU HÜRMETİNE KATINIZ 3600 ZÜ

  • doğru25 Mayıs 2018 12:24

    bir beyın cerrahının emekli maaşı yeni emekli devlet işçisinden bir subaydan az,imam ve öğretmenle aynı...

  • doğru25 Mayıs 2018 12:02

    bir doktorun emekli maaşı ile imam ve öğretmenin emekli maaşı aynı...

  • Vatandaş25 Mayıs 2018 09:56

    16 yıldır neden yapmadın, Lise mezununa 3600 vereceksin de Mühendisle mi eşitleyeceksin,bu neyin kafası?

  • ergn25 Mayıs 2018 09:53

    Hacılara hocalara var diğerlerine yok...Adaletmi şimdi bu...Cevabını sandıkta alacaksınız...

  • Ali Ergül 25 Mayıs 2018 09:07

    Erdoğan ilk defa bu kadar korku ve tedirgin. O da biliyor koltuk gidiyor, o da biliyor ciddi bir ekonomik kriz var, ama biliyor ki, giderse düşerse alt taraf açığa çıkarsa kimsenin yüzüne bakmadan Kuveyt yolcusu kalmasın.

  • bankacı25 Mayıs 2018 09:05

    hakkım haram olsun.çıkardığınız emeklilik yasası geçmişi kapsadığı için 10 yıl fazla çalışmak zorundayım.Hakkımı helal etmiyorum.Bu ülkede yatan öğretmenlerden başka çalışanlarda var

  • M.ŞAY25 Mayıs 2018 09:05

    3600 gösterge kapsamına emekli olacaklar + emekli olanlar=? Diye hesaplanması gerekmez mi

  • hasan25 Mayıs 2018 09:03

    lise mezunlarına ek 3600 gösterge ama biz mühendislere itibar vermek yok. gerçekten Türkiye güney kore modelini örnek alıyor! yetişmiş mühendislerine verdiği değer ortada.

  • referans25 Mayıs 2018 08:52

    şimdiye kadar neden yapmadın.Memura rüşvet tepeden başlıyor.Bunu seçim rüşveti olarak değil,16 yıldır yönettiğiniz ülkede vicadani sorumluluk ve gerekli olduğu için vermeliydiniz.

  • referans25 Mayıs 2018 08:50

    Varsa yoksa imamlar ve Araplar.tamam artık.

  • referans25 Mayıs 2018 08:50

    Bizler diyetisyeniz,polikliniklerde en az 70-120 kişiye diyet anlatıyoruz,bütün servisleri dolanıyoruz.Ve diğer sağlıkçılar hep aynı.Bizler ne oluyoruz.işi gücü yatıp 5 vakit namaz kıldıran imamlara veriyor adama bak.

1.5 milyon çalışana emeklilik sürprizi