AIG Türkiye’deki faaliyetlerini satıyor

ABD'li sigortacılık şirketi AIG bazı ülkelerdeki faaliyetlerini satıyor

  • İçerik
  • Yorum
  • Yayınlanma: 18.10.2016 - 15:26
    Son Güncelleme: 11.09.2017 - 14:02

Fairfax Financial Holdings, American International Group'un Türkiye, Arjantin, Şili, Kolombiya, Uruguay ve Venezuela sigorta operasyonlarını satın almak için anlaşmaya vardığını duyurdu.

Buna ek olarak Fairfax, AIG Europe'un teminatı alındaki yerel birimlerin portföylerine sayglı olarak Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Macaristan, Polonya, Romanya ve Slovakya'daki belirli varlık ve haklarını da satın alacak.

Fairfax Başkanı ve CEO'su Prem Watsa yaptığı açıklamada, "AIG ile yapılan ortaklık bizi çok heyecanlandırıyor ve Latin Amerika grup şirketlerini, Orta-Dogu Avrupa ile Tüdrkiye operasyonlarının Fairfax ailesine katılmasından memnuniyet duyuyoruz" diye konuştu.



Etiketler: AIG Türkiye, ABD
YORUMLAR (8)
  • Direktör25 Ekim 2016 14:57

    Bu da "çıkacak" söylentilerine kapak olsun o zaman: http://www.sigortagundem.com/haber/generaliden-ayaklari-yerden-kesen-italyan-isi-teklif/1128981

    Katılmıyorum%64,29Katılıyorum%35,71
  • CFO20 Ekim 2016 08:27

    Hayır Beytem taşınma işi iptal, tam da bu sebeple iptal. Exit strategy is in place.

    Katılmıyorum%0,00Katılıyorum%100,00
  • AIG'li19 Ekim 2016 09:48

    Bizim açımızdan fazla bir şey değişmez, Fairfax de çok önemli bir şirket. Generali ise ülkeden çıkmaz diye düşünüyorum, Beytem'e taşıyacaklar genel müdürlüklerini hatta, çıkacak olsalar taşınmazlardı.

    Katılmıyorum%7,39Katılıyorum%92,61
  • sigortacı19 Ekim 2016 09:02

    GERÇEKTEN ÇOK KOMİK SATTIĞI BİNANIN PARASINI BİLE BİTİREN GENERALİ YIL SONU KAR AÇIKLAYACAKMIŞ...

    Katılmıyorum%93,93Katılıyorum%6,07
  • Direktör18 Ekim 2016 18:17

    Fairfax büyük yatırım yapacak Türkiye pazarına, planlarını duyuyoruz. Generali de yıl sonu çok iyi bir kâr açıklayacak, bir aksilik olmazsa. Ben körfezden bir iki şirketin daha lisans başvurusu yaptığını duydum. Sigortacılık çok gelişecek.

    Katılmıyorum%7,25Katılıyorum%92,75
  • CFO18 Ekim 2016 17:45

    Generali zaten satış için araştırma yapıyor bir yandan da portföy devri konusunda resmi mercileri ikna etmeye çalışıyor. Kesin çıkacaklar. Fairfax ise zaten Gulf Sigorta adı altında yüzde 41 hissesi ile faaliyet gösteriyor. Muhtemelen iki şirketi birleştireceklerdir. AIG Sigorta uzun zamandır yürütüyordu görüşmeleri, sürpriz olmadı.

    Katılmıyorum%0,70Katılıyorum%99,30
  • teknikçi18 Ekim 2016 17:25

    AIG çıkıyor, Fairfax giriyor, ne yani !! Pazar halen yabancılar için çok cazip, onun için biri girer biri çıkar. Sonuçta şirketin kapandığı filan yok, aynen devam edecek, başka bir isim altında. Hatta bence yatırımları da artacaktır. Generali de çıkmaz, olağanüstü yatırımlar yapıyorlar, daha da yapacaklar, özellikle online satışlarda öncüler, çoklu kanal projeleri çok iyi bir proje.

    Katılmıyorum%8,54Katılıyorum%91,46
  • sigortacı18 Ekim 2016 15:46

    Bu kadar başarısız yönetim ve zararla generali de çıkar pazardan