BES'e devlet katkısı azalacak

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'ten bireysel emeklilik sistemi için üzücü haber...

  • İçerik
  • Yorum
  • Yayınlanma: 23.03.2014 - 08:43
    Son Güncelleme: 27.03.2020 - 16:58
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Uludağ Ekonomi Zirvesi'nde Haberturk.com'u sorularını cevapladı. Şimşek, halihazırda devletin bireysel emeklilik sistemine yaptığı yüzde 25'lik katkı ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Yüzde 25'in zaten çok yüksek bir oran olduğunu belirten Şimşek, 'Halihazırda çok büyük olan oran, bu şekilde zaten sürdürülemez. Önümüzdeki dönemde devletin BES'e olan katkısı azalarak devam edecek.' dedi.


Etiketler: bes, bireysel emeklilik sistemi, mehmet şimşek, destek
YORUMLAR (10)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Hasan Sarı24 Nisan 2014 01:24

    Aegon Emeklilik'ten Ödüllü Birikim.. Ben aldım bence çok iyi..

  • mehmet sönmez27 Mart 2014 14:56

    sayın bakan doğru söylüyor.lakin bu açıklama istenen katılımcı sayısına ulaştığında söylenseydi iyi olurdu.bes e katılımlar yavaşlayacak.

  • birol27 Mart 2014 09:29

    Kesinlikle birikimli hayat sigortası tavsiyedir. Aynı ayda vergiden faydalanıyor, 56 yaşı beklemiyorsunuz. Getiri garantisi ise diğer bir artısı.

  • Glsm25 Mart 2014 16:30

    Sigorta sirketinde calisan uzman olarak bireysel emeklilige hicbizaman mantikli bakmadim 56yasinda tamamini alicaniz devlet katkisi mi olur birikimli hayat sigortalarinin nesi mantiksiz simdi...getiri garantisi bile olmayan bi sistem bankalarin detayli anlatmamasi bukadar insani magdur ediyo iste

  • işte 2023 ü hedefleyen turkiye25 Mart 2014 09:27

    resmen kandırıldık. herkes minumuma çeksin de görün.

  • yucel25 Mart 2014 09:23

    3 önce bunlar günlerce reklamını yaparak %25 devlet katkısını yürürlüğe koymadılar mı? 3 ayda ne değişti? O gün mü yanlış hesap yaptılar bugün mü yanlış hesap yapıyorlar? Üç ay ilerisini görmekten aciz bir zihniyeti aldığı bu karardan dolayı tebrik ediyorum...Bundan sonra insanlar BES'e nasıl inanacak ve giriş yapacak? Emeklilik şirketleri vatandaşı nasıl ikna edecekler?

  • milleti bes lediler24 Mart 2014 10:12

    .milleti salak yerine koymak diye buna denir. %25 ini biz vercez deyip herkese para yatırtdınız şimdi vermicez diyosunuz. bu bakana bu hükümete inanana geçmiş olsun . daima ileri.

  • oyuncak24 Mart 2014 09:35

    önce iyi bir maliye bakanı bulsun bu devlet. muhsebecilik yapamayacak kişileri bakan yaparsan böyle olur işte milleti kandırdınız %25 diye diye.

  • çark etmiş...23 Mart 2014 13:08

    rüşvete gidenn paradan dolayı galiba...vatandaşa yooookkk.

  • selo23 Mart 2014 09:38

    olmadı gari.ben devletime güvenmiştim...

BES'e devlet katkısı azalacak