Emekliye yeni temmuz zammı geliyor

Milyonlarca emekli temmuz ayında maaşlara gelecek zamları bekliyor. Temmuz zammı, emeklilerin hem maaşlarında hem ek ödemelerinde kendisini gösterecek.

  • İçerik
  • Yorum
  • Yayınlanma: 20.05.2020 - 11:51
    Son Güncelleme: 21.06.2020 - 18:02

SSK ve Bağ- Kur emeklilerine, beklenti anketindeki TÜFE tahminlerine göre yüzde 4.41 zam göründü. Bu artış ile gelirde 276 liraya varan yükseliş yaşanacak.

EN ÇOK 6 BİN 546 TL
Halen en yüksek SSK ve Bağ- Kur emekli aylığı net 6 bin 28 lira 72 kuruş. Tavandan ödeme alan emeklinin eline yüzde 4 oranında yani 241,15 lira ek ödemeyle birlikte 6 bin 269 lira 87 kuruş geçiyor.
 Yüzde 4.41 artışa göre net maaş 6 bin 294 lira 59 kuruşa, ek ödeme de 251,78 liraya çıkacak. Böylece emeklinin eline toplam 6 bin 546 lira 37 kuruş geçecek.



Etiketler: emekli, temmuz, bağkur, ssk, zam
YORUMLAR (7)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Fethi Ataç 22 Mayıs 2020 16:58

    Yorum yazmaya gerek yok, başından sınır koyuyorsunuz, 1000 karekterden fazla olamaz diye. İçimdeki yazacaklarımı üç satıra mı sığdıracağım. Yazacaklarımız hiç değilse birşeye yarasın.

  • Muhterem keşfi 22 Mayıs 2020 09:54

    Sürekli üst tavandan maaş alanları yazıyorsunuz hangi emekli 275 TL zam alıyor çoğu emekli 1500 TL maaş alıyor oda 60 TL fark ediyor insanlara yanlış bilgi veriyorsunuz en azından dürüst davranın yada böyle yalan yanlış bilgi vermeyin

  • Abuzer Demirkaya..20 Mayıs 2020 21:53

    Her şey yalan vede hep hayali anlatım ben hiç bir şeye inanmıyorum..ayrıca sizin söylediğiniz maaşları hiç bir emekli almıyor yalan söylemeyin maaşı zor alıyoruz..????

  • Güney20 Mayıs 2020 15:59

    Emeklinin ağzına da çok gözüne de çok bozdurup bozdurup harcasinlar soruyorum kaç emekli milletvekili maaşını ve yapılan zam oranını biliyor ayrıca doğru buluyormu ? Ernosto ne demiş özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun olan köleler dir.

  • Rıza yasak20 Mayıs 2020 14:48

    Bizde emeklilik ama ne bayram ikramiyesi veriyorlar nede masimiz düşük olduğundan yapılan zam bizi iyileştiriyor adalete bak biri 250 lira zam alıyor biz 50. 60 aliyoruz bu adılmi

  • Erol g.20 Mayıs 2020 12:58

    EN YÜKSEK SSK/BAĞKUR EMEKLI AYLIĞI ŞU ANDA 6028 TL , BİRİNCİ DERECE VİLAYET MEMURU EMEKLİSİ AYLIĞİ İSE 3500 TL CIVARINDADIR Memurlara gelir vergisi+SGP KESİLMEDEN ÖDENEN EK ÜCRETLERİN EMEKLI MAAŞLARINA YANSITILMAMASI EMEKLİ OLUNCA DÜŞÜK EMEKLİ MAAŞI AMALARINA NEDEN OLMAKTADIR MEMURLARIN MAAŞLARININ DA TAMAMINDAN GELİR VERGİSİ SOSYAL GÜVENLİK KESİNTİSİ YAPILMALI EMEKLI OLUNCA İŞÇİ EMEKLİLERİ SEVİYESİNDE EMEKLİ MAAŞI ALMALARI SAĞLANMALIDIR Bana ďefalarca bayramlarda kutlama mesajı gönderen partiler/parti başkanı BU adaletsizliği kaldırmadıkları SÜRECE asla onlara oy vermem

  • aytaç düzöz20 Mayıs 2020 12:15

    hep üstten alanı yazyosun.bide alttan başla bakalım.1500 tl den.hacı.

Emekliye yeni temmuz zammı geliyor