Mert Ekitmen ERGO Sigorta'dan ayrıldı

ERGO Türkiye İcra Kurulu üyesi Mert Ekitmen görevinden ayrıldı

  • İçerik
  • Yorum
  • Yayınlanma: 26.08.2016 - 14:44
    Son Güncelleme: 10.06.2019 - 06:03

SİGORTAGUNDEM.COM

31 Ekim 2010 tarihi itibariyle ERGO Türkiye İcra Kurulu üyeliği görevine devam eden Mert Ekitmen görevinden ayrıldı.

Uzun yıllar ERGO Sigorta bünyesinde çeşitli kademe ve görevlerde çalışan 31 Ekim 2010 tarihi itibariyle de Genel Müdür olarak atanan Mert Ekitmen'in ERGO Sigorta'daki görevinden ayrıldığı öğrenildi.

Mert Ekitmen Kimdir?

İTÜ İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun olan Mert Ekitmen'in, Doğuş Üniversitesi'nden MBA derecesi bulunuyor. ERGO Sigorta bünyesinde çeşitli kademe ve görevlerde çalışan Mert Ekitmen Genel Müdür pozisyonundan önce Kurumsal Teknik, Reasürans, Oto Dışı Hasar ve Tahsilat'tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapıyordu.



Etiketler: Ergo Sigorta, Mert Ekitmen
YORUMLAR (20)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Marangoz08 Eylül 2016 18:15

    Yaani, bize ne ki !!!!!

  • bilge05 Eylül 2016 14:29

    sanmam...

  • Mali işler02 Eylül 2016 08:14

    Çok hoş bir ropörtaj olmuş, her kelimesine katılıyorum: http://www.sigortacigazetesi.com.tr/2017-yilinda-sektorde-taslar-yerine-oturur/

  • sigortacı31 Ağustos 2016 17:06

    yerine kim gelecekmiş bilen var mı

  • ACENTE29 Ağustos 2016 11:51

    MİNE AYHANI YAPSINLAR KESİNLİKLE 1.ŞİRKET YAPAR AMA SONDAN

  • CanG29 Ağustos 2016 08:25

    Generali de HDI da değil. İkisini de yakınen tanıyorum. Generali 3 yıllık stratejik planı CEO'su ile beraber uygulayacak, hatta bazı yeni branşlara girecekler. 3 yıl boyunca bir değişiklik olmayacak. HDI ise bunu 2 sene önce başlattı, beklenen hedeflere ulaştıkları için yönetimden memnunlar. Hiçbir yönetim değişikliği planlamıyorlar. Bence burada bu tarz konuları bu şekilde konuşmak doğru değil. Mert Bey evet bir yerle anlaşmış diye ben de duydum, ama doğruysa duyduğum, o şirket de zaten CEO'su ile yolları ayırma konusunda anlaşmış bir süre önce. Herkes için hayırlı olmasını dilerim.

  • ventura27 Ağustos 2016 21:21

    Hayırlı olsun

  • Ventura27 Ağustos 2016 21:19

    Hayırlı olsun

  • sigortacı27 Ağustos 2016 14:38

    İyi bir insandır

  • insurer27 Ağustos 2016 00:26

    Dışarıdan birisi gelecekmiş , Cengiz Karataş varken başarıyı dışarıda aramak çok yanlış

  • Cem cenk27 Ağustos 2016 00:23

    Dışarıdan birisi gelecekmiş , Cengiz Karataş varken başarıyı dışarıda aramak çok yanlış

  • Tio26 Ağustos 2016 22:28

    Generali nin CEO su var. Onu kimse gönderemez. Çok başarılı çünkü. Şirket onun döneminde 200 mio zarar etti ama yılın sigorta şirketi olmayı başardı

  • teknikçi26 Ağustos 2016 16:56

    Evet 20 ile 30 arasında bir şirket, prim üretim sıralamasını kastediyorum yani. Çok iyi bir yöneticidir, hayırlı olsun.

  • teknikçi26 Ağustos 2016 16:56

    Evet 20 ile 30 arasında bir şirket, prim üretim sıralamasını kastediyorum yani. Çok iyi bir yöneticidir, hayırlı olsun.

  • Direktör26 Ağustos 2016 16:36

    GENERALİ HEAD HUNTER İLE YENİ CEO BAKIYOR AMA BU ZARARLA İPİ KİM GÖĞÜSLER

  • Direktör26 Ağustos 2016 16:36

    GENERALİ HEAD HUNTER İLE YENİ CEO BAKIYOR AMA BU ZARARLA İPİ KİM GÖĞÜSLER

  • hasar uzmanı26 Ağustos 2016 16:12

    Piyasa küçük, gelişmeler çabuk duyuluyor. Herkes hangi sigorta şirketi ile anlaştığını biliyor sanıyorum. Hayırlı olsun.

  • allianzsigorta26 Ağustos 2016 16:11

    iyi bir yöneticiydi. ufak bir sigorta şirketi ile anlaşmış diye duyduk.

  • ergo26 Ağustos 2016 16:08

    bekleniyordu zaten. galiba başka bi sigorta şirketine ceo olarak geçecekmiş. hangisi acaba?

  • sigortacı26 Ağustos 2016 16:04

    Generali veya HDI diyorlar

Mert Ekitmen ERGO Sigorta'dan ayrıldı